ИСТИНА СА ДИРЕКТОРОМ

  • Колико сте дуго директор школе и шта сте по струци?

    У овој школи радим од 1981. године, по струци сам дипломирани машински инжињер. Већ 12 година сам директор школе, радио сам годину и по дана као помоћник директора.
    Direktorsajt
  • Да ли је лакше бити професор у настави или руководити (управљати) школом?

    Свакако да је лакше бити наставник, мада је најважније да волимо то што радимо. Увек сам желео да пробам нешто ново, па сам конкурисао за место директора, јер баш та позиција омогућава да спроведете идеје у дело.

 

  • Шта вам је најтеже у раду са колегама, а шта са ученицима?

    Разлике у карактеру међу одраслима извор су готово свих проблема, па је најтеже усагласити ставове и карактер. Највећи проблем у раду са ученицима представља лоше васпитање и недостатак радних навика.

  • Какво је ваше мишљење о дисциплини ученика у школи?

    Моје искуство ми говори да је дисциплина сада боља. Том побољшању допринео је бољи однос ученика и наставника, али и видео надзор у школи, као и стална дежурства наставника.

  • Шта мислите о изгледу школског дворишта и шта бисте ту допринели?

    Верујем да изглед школског дворишта треба знатно побољшати, али су материјални проблеми веома велики. Највећи проблем је непостојање ограде у школском дворишту и боље уређење, али и боље обезбеђење појединих ходника у школи. На томе ћемо радити убудуће.

  • Да ли сте задовољни постојећим образовним профилима, шта мислите о информационим технологијама и који бисте нови смер увели?

    Сваке друге године ми додајемо нове образовне профиле што захтева како материјална средства, тако и припрему наставника.
    Лично нисам задовољан могућношћу избора профила у Србији, али је то проблем у Министарству просвете. Техничар за роботику ће бити нови профил у наредној школској години, ако стигне верификација од стране министарства. Последњих 5-6 година  лично се трудим да вратим квоту за упис у средње школе, јер због њеног непостојања, ученици не уписују трећи степен, па већ сада у нашој земљи недостају мајстори занатских струка. Информационе технологије је један од образовних профила на који смо најпоноснији. Уписују га одлични ученици, јер је занимање веома атрактивно.

  • Од прошле године у нашој школи организује се припремна настава за ученике 8. разреда. Каква су ваша искуства са том наставом и да ли она доприноси популарности наше школе међу млађим другарима?

    Почетна идеја за организовање припремне наставе је била  популаризација школе. Двогодишње искуство нам каже да ову годину у организацију припремне наставе улазимо пре свега да помогнемо ученицима да  стекну веће знање са другачијим приступом настави,  да осете и атмосферу и начин рада у средњој школи.
  • На који ћете начин још популаризовати нашу школу међу ученицима 8. разреда?

    Активно смо почели са популаризацијом школе. Поред припремне наставе, договорили смо се да организујемо обилазак наше школе како бисмо ученицима 8. разреда представили све образовне профиле, кабинете и учионице којима располажемо. Имамо одличну сарадњу са основним школама, како у граду тако и са школама у околним местима. Тадкође, редовно штампамо и брошуре о школи које дајемо основцима. Поносни смо што се Општинско и Регионално такмичење из математике за основце одржава у нашој школи.

  • Шта бисте саветовали ученике наше школе, као професор, директор и родитељ?

    Као инжињер по струци, сматрам да је ово, пре свега, школа за оне који имају афинитета за науку и технику. Да марљивим радом могу сигурно постати врсни мајстори, односно далеко догурати у науци. Ипак, одавде је изашло пуно одличних ученика који су се доказали и на другим факултетима. Свакако бих им саветовао да вредно уче и раде на свом образовању, како би обезбедили предуслове за своју егзистенцију, а тиме били понос родитеља и наше школе.

  • Када једног дана не будете више директор школе, који ће бити Ваш лични „печат“ у овој школи, тј. на шта ћете бити најпоноснији?

    Ова школа има веома дугу традицију. Године 1886. основана као Прва занатска школа у граду. Било је пуно директора од њеног настанка који су радили на њеном унапређивању, али су само мали број њих оставили свој печат. Када сам постао директор, у једном делу школе функционисао је само један спрат, а грејање је било само на дрва. За кратко време, ми смо се знатно проширили и усавршили; практично је настала нова школа. Па ипак, највише сам поносан на пријатељство међу колегама, добре односе и одличну сарадњу.

ПРОФИЛИ У ШКОЛИ

Овде се налазимо

March 2020
Mo Tu We Th Fr Sa Su
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Број посета

95000
Данас3
Јуче25
Недељно3
Месечно1157
Укупно95000